בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מחאה: "לבטל קווי אוטובוס בשבת"

תלמידי ישיבות ובנות אולפנה קראו לראש הממשלה ולנפתלי בנט להפסיק את "חוסר האחריות לכלל העם ולנצח ישראל" שבחילול שבת ציבורי

  • אברהם שפירא
  • י"ג טבת תשע"ה - 17:51 04/01/2015
גודל: א א א
אוטובוס אגד
אוטובוס אגד

תלמידי ישיבות תיכוניות ובנות אולפנה, שגרו היום (ראשון) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הכלכלה לנפתלי בנט, בו הם קוראים לבטל את כל קווי האוטובוסים הציבוריים הפועלים בשבת.

במכתב כתבו בתלמידים כי תחבורה ציבורית "אינה מייצגת את רוח ישראל האמתית" ומביעה "העדפה של נוחות הפרטים, לעומת חוסר אחריות לכלל העם ולנצח ישראל".

"לא חיכינו 2,000 שנה כדי שבארץ-ישראל תקום מדינה חילונית ככל העמים השוכחת את שורשיה. אנו דורשים ציונות שהדת אצלה אינו פולקלור ישן ומכוסה אבק, אלא נר לרגליה. הוא שיחזק את אחיזתנו בארצנו, ויאפשר לנו לעמוד איתן נגד כחצי מדינות ערב והמערב ונגד לחצים מבית למסור את שטחי ארצנו לידי זרים".

"ההתכחשות לערכי הקודש, שמלווים את עם ישראל במישור הציבורי והשארתם לנחלת היחידים פוגעת בעם כולו. בתקוותיו, בשאיפותיו וברעיונותיו. ניסיונות אלה, שנתמכים וממומנים בכספי מדינות אירופה, נועדו להחליש אותנו כעם ולפורר את המרקם החברתי" כתבו.

במכתב גם מדגישים כי אין דבר כזה "תחבורה ציבורית סטרילית בשבת" שלא עוברת במקומות יהודיים מכיוון שישנם גם נהגים יהודים, פקחים, בקרים ומוסכניקים שצריכים לעבוד בשבת במסגרת "תחבורה ציבורית סטרילית".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד