בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מחאת בלונים בירושלים: בג"ץ עף על עצמו

פעילי תנועת דרך חיים חילקו מאות בלוני הליום עליהם הודפס הכיתוב "בג"ץ עף על עצמו". "אם לא נטפל בבעיה מהשורש הבלון הנפוח של בג"ץ ימשיך לרחף מעלינו", אומרים בתנועה

  • יח"צ
  • י"ז טבת תשע"ז - 20:34 15/01/2017
גודל: א א א

פעילי תנועת "דרך חיים" ממשיכים בקמפיין כנגד התנהלות בג"ץ, וביום חמישי פתחו בצעד מחאה מקורי. כ-20 פעילים הגיעו לאזור התחנה המרכזית בירושלים וחילקו לעוברים והשבים מאות בלוני הליום עליהם הודפס הכיתוב "בג"ץ עף על עצמו", וכן ציור של שופט.

הפעילים דיווחו על תגובות חמות של העוברים והשבים שרובם הזדהו עם הביקורת על התנהלות בג"ץ, ושמחו לקבל את הבלונים.

הבלונים (אברהם שפירא)

במקביל חילקו הפעילים חומרי הסברה ומדבקות ובהם "בג"ץ - אגו אגו תרדוף?", "די לדיקטטורה של בג"ץ" ועוד.

"סקרים שהתפרסמו לאחרונה מלמדים שוב על חוסר האמון ההולך ומעצים של הציבור בישראל ביחס לבית המשפט העליון", אומר אורי קירשנבום מהנהלת תנועת "דרך חיים".

לקראת האתר החדש: עזור לנו להיות אתר טוב יותר – לחץ כאן!

"כולם היום כבר מבינים שבג"ץ עף על עצמו, אבל מה שחשוב להבין זה שהמציאות הזו היא מתבקשת, כי כל עוד בית המשפט העליון מנכס לעצמו סמכויות לא לו ואין פוצה פה ומצפצף, אך טבעי שהשופטים ירגישו את עצמם מורמים מעם, "משפחה סגורה", כפי שכינה זאת השופט בדימוס ברק, ויחליטו בשביל כולנו מה נכון ומה מוסרי. אנו סבורים שהגיע הזמן לטפל בבעיה הזו מהשורש ולהחזיר לציבור את הסמכויות שבית המשפט גזל ממנו, אחרת הבלון הנפוח של בג"ץ ימשיך לרחף מעלינו".

הפעילות הינה המשך של קמפיין שפתחו בתנועת "דרך חיים" כנגד הדיקטטורה של בג"צ. כחלק מהקמפיין ארכו פעילי התנועה מספר הפגנות ובהן הפגנה מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, חולקו חומרי הסברה לציבור וכן נתלו שלטים ברחבי הארץ.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד