בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מחיר ההתבוללות: חטיפה וסחיטה

בחורה מאילת שהייתה בקשר עם ערבי נחטפה בידי שלושה גברים ערבים למזרח ירושלים. לאחר שנחטפה כתבה לאחיה: "תעזור לי דחוף, נוו"

  • אברהם שפירא
  • כ"ג אלול תשע"ו - 21:12 26/09/2016
גודל: א א א
מפגינים נגד התבוללות (חוזרים להר) (חוזרים להר)
מפגינים נגד התבוללות (חוזרים להר) (חוזרים להר)

לפני כשבועיים נעלמה ל' צעירה מהעיר אילת. אחיה קיבל ממנה הודעה בה נכתב כי היא צריכה עזרה, אך הטלפון נותק וכך גם הקשר איתה. ביום ראשון בשבוע שעבר קיבלה אמה הודעה מהבת כי היא בדרכה לבית, אך את הודעה לאחר מכן כתב הערבי לפיה היא צריכה לשלם לו 25,000 שקלים.

הסיפור כמו שאפשר לנחש, לא התחיל באירוע הזה. מדובר בסיפור התבוללות בן מספר חודשים. משה בן זקרי, פעיל להצלת בנות ישראל מהתבוללות באילת, סיפרלקול היהודי את הפרטים. "לפני כמה חודשים היא התחברה עם ערבי והתחתנה איתו בחתונה מוסלמית" פתח בן זקרי. "לפני חודש הצלחנו להחזיר אותה לאילת ולהוציא אותה מהערבי". בשבוע שעבר נחטפה הבחורה בידי הערבי למזרח ירושלים שם הוחזקה מספר ימים כשהערבי איתו הייתה בקשר בעבר מכה אותה.

הודעת הבחורה לאחיה ביום שנחטפה ()

הבחורה שנחטפה בידי שלושה גברים ערבים באילת, הצליחה להימלט רק ביום ראשון, חמישה ימים אחרי שנחטפה, בעזרת אביו ואחיו של החוטף. כנגד הערבי החשוד בחטיפה הוגשה תלונה במשטרה.

בכל אותם הימים החזיק החבר לשעבר גם בפלאפון של הבחורה. לאחר שהצליחה לברוח, שלח הערבי לאמה כי הבת הבטיחה לו שתשלם לו 25,000 שקלים.לקול היהודי הגיעו צילומי מסך מההתכתבות של החשוד בחטיפה והאמא בזמן בו החזיק בה בביתו אז כתב לה "אם אתה רוצה מאשו (הטעות במקור) את מתקשרת אלי" ולאחר שהשתחררה אז כתב "הבת שלך חייבת לי 25 אלף אמרה שאת נותנת לי".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

באחת ההודעות הקודמות שואלת האמא "איפה את" זאת לאחר שהבת יצרה איתה קשר ואמרה שהיא חוזרת לביתה. כעבור מספר שעות כתבה "בדרך אליך". ההודעות שנכתבו שעתיים לאחר מכן בעניין הכסף, נשלחו בידי הערבי שהפלאפון של הבחורה נשאר אצלו.

"אם אתה רוצה מאשו את מתקשרת אליי"

בן זקרי מסר בנוסף, כי מאז חזרה הבת לביתה בשבוע שעבר היא אינה חשה בטוב. נכון לרגע זה, לא ידוע על מעצר הערבי נגדו הוגשה התלונה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד