בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מכתב גלוי לרועי שרון

פעיל במכתב גלוי לכתב ערוץ 10 בעקבות סילוקו מביהכנ"ס 'איילת השחר' בידי פעילים אתמול (ד'). "הופתעתי מאוד לשמוע כי נעלבת מהמחאה שם, ומהמהומה התקשורתית שיצרת סביבך"

  • כ"ג חשון תשע"ו - 22:40 05/11/2015
גודל: א א א
רועי שרון (הקול היהודי)
רועי שרון (הקול היהודי)

"לכבוד מר רועי שרון" פתח הפעיל את מכתבו. "אתמול במהלך הצהריים, הגעת לבית הכנסת "איילת השחר" - מקום קדוש, העומד בפני הריסה בידי מדינת ישראל, במטרה לסקר את המתרחש שם. במהלך שהותך במקום, הוטחו בפניך קריאות שונות מתוך התפרצות רגשות ואף האשימו אותך בכך שאתה פוגע ביהודים עם חבריך מהשב"כ".

"הופתעתי מאוד לשמוע כי נעלבת מהמחאה שם, ומהמהומה התקשורתית שיצרת סביבך. בתור עיתונאי אשר פעם אחר פעם אינו מהסס לרגע בטרם פרסומן של כתבות העלולות לפגוע אישית וציבורית ביהודים רבים, התפלאתי לראות איך גייסת את חבריך מהתקשורת לזעוק את זעקת הקוזק הנגזל".

פעילים בגבעת זאב

"בתור מי שהפך בזדון את הספר תורת המלך מספר תורני הלכתי כפי שהוא, ל"מסמך המסית להרג תינוקות", בצורה צהובה, זולה וצינית - מה שהוביל למעצרם וחקירתם של הרב יצחק גינזבורג, הרב דב ליאור, הרב יעקב יוסף והרב יצחק שפירא ולחקירתם של רבנים נוספים - הופתעתי לראות את רגישותך הרבה לכבודך בעקבות כמה מילים לא נעימות שהוטחו כנגדך".

"ובתור מי שדאג לפרסם שורת כתבות כנגד מאיר אטינגר, והדביק לו את התואר היעד מספר אחד בשב"כ, וראש המחתרת - מה שסייע בהכשרת דעת הקהל למעצרו המנהלי השרירותי ומתן צווים מנהליים כנגד עשרות יהודים, לבך צריך להיות אטום מאוד כדי לא להבין כי הדבר פוגע ומעורר עליך זעם מצד הציבוראותו אתה טורח להכפיש".

יוסף שלום פריסמן

"רועי, במחאה אתמול ניסו היהודים במקום לעורר אותך וקראו לך לחזור בתשובה. אינני חושב שהדרך להחזיר בתשובה הנה בכפיה וכוחנות כזאת או אחרת, אך בד בבד גם לא בהתחנפויות שונות. אני, קורא לך רועי, כיהודי, אתה יכול לחזור בתשובה ולתקן את מה שגרמת, השתמש דווקא בכוחך הרב להוות שופרם של עם ישראל בדרך לאחדות וגאולה. בברכה וצפייה לכך שהדברים התיישבו על לבך, יוסף שלום פריסמן" סיים הפעיל את מכתבו.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד