בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

משפחות הלכודים מבקשות להישאר אופטימיות

כוחות ההצלה מנסים לאתר את שני הלכודים הנותרים, תושבי עכו, מהריסות החניון שקרס בתל אביב. " בבקשה, אל תפסיקו להתפלל"

  • ד' אלול תשע"ו - 14:02 07/09/2016
גודל: א א א
זירת האסון בתל אביב (דוברות מדא)
זירת האסון בתל אביב (דוברות מדא)

הותרו לפרסום שמותיהם של ההרוגים בקריסת החניון ברמת החייל בתל אביב.

אולג יעקובוב, יהודי כבן 60 מתל אביב מצא את מותו בקריסת החניון. יחד איתו נהרגו גם דניס דיאצ'נקו, אזרח אוקראינה כבן 28 ועאהד אלחאג', ערבי בן 34 מבית רימא שבבנימין.

צוותי החילוץ של פיקוד העורף עמלים קשה, כבר קרוב ל-48 שעות, בכדי לאתר את שני הלכודים הנותרים בחניון שקרס ברמת החייל בתל אביב.

רעייתו של אולג מישאלוב מעכו עדיין מצפה ומעלה תקווה כי בעלה נשאר בין החיים. אחותו של הנעדר השני, גם הוא מעכו, כתבה בדף הפייסבוק שלה: "עברו כבר הרבה שעות, אבל התקווה בלבנו שאתה חי וימצאו אתכם מהר, בבקשה אל תפסיקו להתפלל".

כוחות הצלה במקום (דוברות מד"א)

חניון הברזל הנמצא ברחוב הנחושת ברמת החייל שבתל אביב, קרס לפני כיומיים, ככל הנראה בשל ליקויים שונים, ובינתיים הוטל צו איסור פרסום על חקירת המשטרה בנושא. שלושה פועלי בניין קיפחו את חייהם בקריסת המבנה ו-24 נפצעו, חלקם באורח בינוני ורובם באורח קל.

(דוברות מד"א)

על פי הערכות, הלכודים נמצאים בקומה מינוס ארבע בחניון, ובשל כך, ובמטרה למנוע את קריסתו של קיר הסמוך לכביש, הוחלט להכניס מחפרים באמצעות מנופים לזירת האסון. הם מפנים את האפר והאדמה שהצטברו בשטח בגובה של כשני מטרים. האפשר ישמש לתמיכה בקיר ולאחר מכן ייכנסו כוחות ההצלה למקום בשנית בניסיון לאתר את הלכודים הנותרים.

>לחץ כאן ותישאר מעודכן בכל הכותרות החשובות!<

(דוברות צה"ל)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד