בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"נגיף הפחד שולט בממשלה"

בני משפחת מנגיסטו הגיעו הבוקר לכלא "אשל" למחות כנגד ביקורים למחבלים "בעוד אברה מוחזק בידי חמאס ללא ביקור אפילו של הצלב האדום"

  • י"ב תמוז תשע"ו - 15:43 18/07/2016
גודל: א א א
בני משפחת מנגיסטו בכלא אשל היום (יחצ)
בני משפחת מנגיסטו בכלא אשל היום (יחצ)

בני משפחתו של אברה מנגיסטו, האזרח המוחזק בידי חמאס, המתינו הבוקר (שני) בכניסה לבית הסוהר "אשל" בבאר שבע למשפחות המחבלים השוהים בו שהיו צפויות להגיע לביקור. בני המשפחה הגיעו למקום בשביל להפריע ולמחות אל מול הביקורים, בדרישה מהממשלה להפסיקם ובכך להפעיל לחץ על חמאס.

"הבוקר עמדתי עם בני המשפחה שלי מול כלא אשל בבאר שבע למחות מול ההגעה של בני המשפחות של המחבלים בעוד האח שלנו מוחזק בידי ארגון חמאס ולא מאפשרים לו אפילו ביקור של הצלב האדום", סיפר אילן מנגיסטו אחיו של אברה בשיחה עם הקול היהודי. "אנחנו דורשים מראש הממשלה שיפסיק את ביקורי המשפחות למחבלים. אין שום חוק בינלאומי שמחייב לתת להם את הביקורים האלו. לא ייתכן להמשיך עם ההפקרות הזאת".

"לצערנו, המשפחות לא הגיעו בסוף. כל המידע מסביבם הוא בחשאיות ובמסווה כאילו מדובר במשלחת מיוחדת מחו"ל וחלילה לא להפריע לשקט להם. אנחנו נמשיך להיאבק ונמצא את הימים והשעות שהם מגיעים" מבטיח מנגיסטו.

"אנחנו נדרוש שיעצרו את הביקורים, ואני לא מדבר על שאר ההטבות שהם מקבלים, זה כבר לפי דעתי אבוד, אבל את הדרישה הבסיסית - ביקור תחת ביקור יש למלא". מנגיסטו גם התייחס להסכם שנחתם לאחרונה עם טורקיה: "לא מזמן היה את ההסכם עם טורקיה. לפי דעתי חברי הממשלה והקבינט לא השכילו על מה הם חתמו. שילמדו מטרוקיה איך להגן על אזרחים "חפים מפשע", לטענתם כמובן".

"אני יודע שהמערכה עוד ארוכה. לא ביום אחד נעשה את השינוי הזה, אבל עמדנו היום חזקים ואיתנים. אנחנו מקוים שגם הציבור שיודע שיש חוסר אימון מלא בממשלה בנוגע למאבק בביקור משפחות המחבלים, ירתמו אלינו".

"אנחנו נפעל בכל כיוון ובכל דרך. גם מול הצלב האדום ובאו"ם כל מקום שאפשר להשמיע את הזעקה ההומוניטרית. אני יכול להגיד שיש הרבה ח"כים שביקרו אצלנו, חברי קבינט ועוד. אבל עדיין נגיף הפחד שולט בממשלה ומפחדים להפסיק את ביקורי המשפחות ואת כל ההטבות שהמחבלים מקבלים".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד