בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נשיא המדינה מאחל שמחה לזוג המתבולל

הערב (א') צפויה להיערך "חתונת ההתבוללות" של מחמוד ומורל, ורובי ריבלין מתח ביקורת על המוחים נגדה. "עצוב שנשיא המדינה מתעלם מסכנת ההתבוללות", אומרים המפגינים

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"א אב תשע"ד - 19:00 17/08/2014
גודל: א א א
נשיא המדינה ראובן ריבלין (יח"צ)
נשיא המדינה ראובן ריבלין (יח"צ)

בשעה 19:30 הערב (ראשון) צפויה להתחיל "חתונת ההתבוללות" של מחמוד ומורל מיפו ובינתיים גועשות הרוחות. במקביל להתארגנות פעילי ארגון להב"ה למניעת ההתבוללות, הביעה נשיא המדינה החדש ראובן ריבלין את דעתו בנושא.

"קו אדום עובר בין חופש הביטוי והמחאה לבין הסתה. מחמוד ומורל מיפו החליטו להינשא ולקיים את חירותם במדינה דמוקרטית", כתב ריבלין בדף הפייסבוק שלו. "גילויי ההסתה נגדם מקוממים ומדאיגים, תהא אשר תהא עמדתי או עמדתו של אחר ביחס לנושא עצמו. לא כולם חייבים לשמוח בשמחתם של מחמוד ומורל- אך כולם חייבים בכבודם".

"ביטויים אלה מכרסמים תחת יסודות חיינו המשותפים כאן במדינת ישראל, היהודית והדמוקרטית, הדמוקרטית והיהודית", אמר נשיא המדינה בשעה בה הוא מעודד חתונת התבוללות במדינה. "בראשית ברא א-להים את היחיד", ציטט ריבלין, לא פסוק מהתנ"ך כי אם משפט של זאב ז'בוטינסקי. "עם חופשי אנחנו בארצנו, בדעה ובפעולה ואני מאחל לזוג הטרי בריאות, נחת ושמחה."

בתגובה לדבריו של ריבלין אמר איתמר בן גביר, עורך הדין שייצג בדיון הבוקר את ארגון להב"ה: "עצוב לשמוע שנשיא המדינה מתעלם מסכנת ההתבוללות ומעודד התבוללות במקום לבוא איתנו ולמחות על הבושה. אני מצפה ממר ריבלין להקדיש את זמנו למלחמה בהתבוללות בארץ ובעולם. כי היום זה מורל מחר זה יכול להיות הנכדה שלו".

בשעות הבוקר נערך בבית משפט השלום דיון בבקשתו של מחמוד מנסור לאסור על המפגינים להגיע לאזור החתונה שתתקיים בראשון לציון. בית המשפט אישר את קיום המחאה במרחק של כ-200 מטרים ממקום האולם ולדבריו של מנסור המשטרה חייבה אותו לשכור עשרות מאבטחים. גם המשטרה הבטיחה לסייע בכוחותיה במקום.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד