בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נתניהו נאבק נגד הקמת וועדת חקירה?

ראש הממשלה הדיח את חה"כ אורן חזן מהוועדה לביקורת המדינה רגע לפני ההצבעה על הקמת וועדת חקירה ממלכתית לחקר כשלי 'צוק איתן'

  • כ"ח תמוז תשע"ו - 08:33 03/08/2016
גודל: א א א
מנהרה שנחשפה סמוך לרצועת עזה (דובר צהל)
מנהרה שנחשפה סמוך לרצועת עזה (דובר צהל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הדיח את חבר מפלגתו חה"כ אורן חזן מהוועדה לביקורת המדינה לפני שזו תקיים הצבעה על הקמת וועדת חקירה ממלכתית לחקר הכשלים שליוו את מבצע 'צוק איתן' לפני שנתיים. ב'ליכוד' חוששים ככל הנראה מכך שחזן יתמוך במהלך ולכן הם מעדיפים לשבץ במקומו בוועדה לביקורת המדינה חבר כנסת מהמפלגה שיהיה ניצי פחות.

חזן מצדו תלה דווקא את ההדחה בעניינים אחרים. לדבריו, ההתבטאויות החריפות שלו נגד מהלכי נתניהו בנוגע לשידור הציבורי הם אלו שהעלו את חמתו של ראש הממשלה והביאו להחלטה להדיח אותו. "כל פעם שמצאו אותי עומד איתן על עמדותי בנושאים מקצועיים מדינים, בנושאים בטחוניים מבקר מדיניות כושלת, מצאתי את עצמי נענש" אמר חזן הבוקר (ד') בגלי צה"ל. "אתמול עמדתי בוועדת הכלכלה וטענתי כחבר ליכוד שאני לא אתן שום יד לקיים תקשורת מטעם. כאשר אני העזתי להביע דעתי וחשפתי את הבלופ של הדיור הציבורי מצא ראש הממשלה לנכון לפגוע בי".

התנהלות נתניהו ושר הביטחון לשעבר בוגי יעלון בנוגע למבצע 'צוק איתן' ואיום המנהרות ההתקפיות של חמאס מעזה עומדים במוקדן של סערות רבות במערכת הפוליטית. בתחילת השבוע האשימו ב'ליכוד' את שר החינוך נפתלי בנט שביקר רבות את התנהלות הדרג המדיני בנושא המנהרות כי הוא "חופר מנהרות מתחת לליכוד".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד