בע"ה ל' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עמיחי אריאל: "הפינוי גורם לרצח הבא"

צה"ל מחריב את מצפה אביחי שהוקמה מחדש לאחר רצח הלל אריאל הי"ד. הוריה הגיעו למחות. מהמנהל האזרחי ביקשו להדגיש כי מדובר במבנים בלתי חוקיים

  • ג' אלול תשע"ו - 10:05 06/09/2016
גודל: א א א
עמיחי אריאל במצפה אביחי, היום (הלל מאיר TPS)
עמיחי אריאל במצפה אביחי, היום (הלל מאיר TPS)

כוחות צה"ל, משטרה, מג"ב ומנהל האזרחי הגיעו הבוקר (שלישי) למצפה אביחי (גבעה 18) הסמוכה לקרית ארבע והכלו להרוס את ציוד המשפחות המתגוררות במקום.

על פי הדיווח, כוחות רבים מקיפים את כל האזור מחשש להתנגדות של המתיישבים לפינוי.

כוחות מג"ב מקיפים את הגבעה, הבוקר (עמיחי בן דוד TPS)

במצפה אביחי התגוררו מספר משפחות שגורשו משם מספר פעמים. בזמן הפיגוע הקשה בו נרצחה הילדה הלל יפה אריאל הי"ד, הגבעה הייתה שוממה ודרכה חדר המחבל לביתה של הלל הי"ד.

>לחץ כאן ותישאר מעודכן בכל הכותרות החשובות!<

מיד לאחר הפיגוע, עלו תושבי האזור להתיישב פעם נוספת בגבעה. הבוקר, כאמור, הגיעו כוחות צה"ל בכדי לגרש את המשפחות מהמקום. הוריה של הלל הי"ד הגיעו למקום בכדי למחות על ההרס. אביה, עמיחי, מסר: "אני מרגיש שפינוי מצפה אביחי, שבמשך 19 שנה המנהל האזרחי דוחה את בנייה של שכונה במקום, גורם לי, לרינה, לכנה ולשירה שוב להרגיש מופקרים ומזמין את הרצח הבא".

אתמול החרימו כוחות צה"ל ומשטרה קרוואן בו התגורר חייל בשירות סדיר בישוב אש קודש שבבנימין.

תושבים במצהפ אביחי, הבוקר (בשי דרשן TPS)

מהמנהל האזרחי נמסר בתגובה לכתבה, כי "הבוקר התבצעה אכיפה כנגד אוהלים בלתי חוקיים אשר הוקמו ללא קבלת אישור הגורמים המוסמכים בתחום צו תיחום האוסר בנייה בתוכו".

"בכאב רב אנו רואים את כוחות הבטחון מפנים את המשפחות שעלו לשטח 18 השייך לקרית ארבע חברון, אנו שבים על דרישתנו לבניית שכונה במקום ואני מצפה משר הבטחון לעצור כעת את הפינוי ולאשר לאלתר את הבנייה", אמר ראש מועצת קרית ארבע-חברון, מלאכי לוינגר. "קרית ארבע חברון, שספגה אבידות קשות בגל הטרור, עומדת איתנה ודורשת מכל השרים וחברי הכנסת שהגיעו לשבעה של הלל אריאל הי"ד והתחייבו לפעול להקמת השכונה - לעמוד בהבטחתם ולפעול עד להשלמת בניית השכונה ואכלוסה".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד