בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ערבים הוכנסו סמוך לישוב - נערים יהודים נעצרו

ארגון חוננו מדווח כי ארבעה נערים יהודים עוכבו באזור גוש שילה לאחר שכוחות צה"ל הכניסו ערבים למסיק סמוך לישוב יהודי. הם שוחררו לאחר כ-4 שעות מבלי שנחקרו. בחוננו שוקלים הגשת תביעה

  • יח"צ
  • כ"ד תשרי תשע"ז - 18:12 26/10/2016
גודל: א א א

ארגון חוננו מדווח על עיכוב שווא של ארבעה קטינים באזור גוש שילה. הארבעה עוכבו בסביבות השעה 12:00 בצהריים בידי שוטרי מג"ב, לאחר שהגיעו לשטח באזור הישוב עדי עד, אשר בקרבתו מסקו ערבים עצי זית לאחר שהצבא הורה על כניסתם לשטחים הסמוכים לישוב.

הארבעה סיפרו כי היו במרחק מאות מטרים מהערבים, אולם למרות זאת עיכבו אותם השוטרים ולאחר כשעתיים של המתנה בשטח הם נלקחו למפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י, שם הורו להם שוטרים להמתין לחקירה, אולם בסופו של דבר לאחר קרוב ל-4 שעות עיכוב הם שוחררו ללא שנחקרו וללא שנאמר להם במה הם חשודים.

עו"ד נתי רום שהגיע מטעם ארגון חוננו לתחנת המשטרה לסייע לנערים אמר בתגובה כי על פניו מדובר בעיכוב שווא ללא סיבה ובהתנהלות חמורה של המשטרה.

"לצערי הרב אנו נפגשים שוב בקטינים על סף גיל האחריות הפלילית שמעוכבים במשך שעות ללא סיבה, מגיעים לתחנת המשטרה ומשוחררים אפילו ללא חקירה", אמר עו"ד רום. "הדבר מראה על הקלות הבלתי נסבלת שבה משטרת ישראל רודפת נערים רק בגלל שהם מסתובבים בגבעות יהודה ושומרון. התנהלות זו לא מקובלת ואנו נשקול הגשת תביעה כנגד השוטרים שביצעו את העיכוב הלא חוקי ונבקש למצות עמם את הדין".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד