בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פורסמה רשימת 'עוצמה יהודית' לכנסת

אתמול (שני) פרסמו אנשי 'עוצמה יהודית' את הרשימה למפלגה אותה יגישו לכנסת בבחירות הקרובות ככל הנראה ללא אלי ישי. ברשימה מופיע גם בנצי גופשטיין מנכ"ל להב"ה

  • ז' שבט תשע"ה - 11:54 27/01/2015
גודל: א א א
עוצמה יהודית (יחצ) ראשי עוצמה יהודית. יח"צ
עוצמה יהודית (יחצ) ראשי עוצמה יהודית. יח"צ

בתנועת 'עוצמה יהודית' פרסמו אמש (שני) את רשימת התנועה לכנסת, וזאת על רקע פיצוץ המשא ומתן עם מפלגתו של אלי ישי, וסירובה של מפלגת 'העם איתנו' להקצות לבן ארי מקום ראלי.

במפלגת 'עוצמה יהודית' מציגים פנים מוכרות לציבור, ומלבדו של ח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי, יוצבו גם עו"ד איתמר בן גביר, יו"ר ארגון להבה בנצי גופשטיין, ואיש חברון ברוך מרזל.

ככל הנראה תגרור הרשימה גל עתירות מצד אנשי השמאל, אומרים בעוצמה יהודית ומזכירים כי בכנסת הקודמת הוגשה עתירה נגד רשימה שכללה את בן ארי, מרזל ובן גביר אך שופטי בג"ץ דחו את העתירה.

ד"ר מיכאל בן ארי בעל תואר ראשון בחינוך, תואר שני בתלמוד ודוקטור בלימודי ארץ ישראל. הוא הקים בעבר מכון הסברה בשם 'מורשת הר הבית' להנחלת תולדות המקדש והידע על המקדש. היה פעיל בעצירת הנסיגה מסיני וחבר הכנסת ה-18.

השני ברשימה, עו"ד איתמר בן גביר תושב חברון וידוע בפעילותו המשפטית למען עצורים ימניים ונוער הגבעות, הינו גם בעל 'משרד עורכי הדין בן גביר'. בעבר היה מנוער תנועת 'כך' ופעילותו שהציבה אותו על כוונת הפרקליטות גררה עשרות כתבי אישום אותם הגישה נגדו פרקליטות המדינה. בן גביר זוכה 46 פעמים, מספר שיא במדינת ישראל.

ירוץ גם. בנצי גופשטיין

במקום השלישי ברשימה עומד בנצי גופשטיין. המוכר כמנכ"ל ארגון להב"ה (למניעת ההתבוללות בארץ הקודש). לאחרונה חווה הארגון התקפה תקשורתית ומשפטית על פעילותו למען בנות ישראל במהלכו נעצרו פעילים בארגון ובראשם בנצי גופשטיין. גופשטיין עמד גם בראש המחאה כנגד חתונת הזוג המתבולל מחמוד ומורל מיפו.

במקום הרביעי נמצא ברוך מרזל, איש חברון. מרזל החל את פעילותו הפוליטית כאשר חבר לרב כהנא הי"ד, ואחר הירצחו של הרב אף הגיש מספר פעמים מועמדות לכנסת. בשנות הפעילות המשיך לפעול למען ישוב הארץ וביטחון תושבי מדינת ישראל. מרזל מנהל כיום מוסדות חסד בעיר חברון ולאחרונה התלונן נגדו איש השמאל יריב אופנהיימר על כך שלטענתו מארח מרזל החיילים בביתו שבשכונת תל רומדה בחברון.

אנשי 'עוצמה יהודית' אמרו אמש כי ברשימה ישולבו מעומדים נוספים, כאשר הקרטריון הוא נאמנות לעם ישראל וארץ ישראל.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד