בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פחות משבוע לבחירות: אישום למרזל

ברוך מרזל, מספר 4 במפלגת יחד, מואשם כי תקף ערבי לפני כשנתיים. "מוזר שמגישים לי כתב אישום שבוע לפני הבחירות" אמר מרזל בציניות. "על אפם ועל חמתם אהיה בעזרת ה' ח"כ"

  • אברהם שפירא
  • כ' אדר תשע"ה - 14:32 11/03/2015
גודל: א א א
ברוך מרזל. ארכיון
ברוך מרזל. ארכיון

שישה ימים לבחירות ובפרקליטות נראה שעושים את מירב המאמצים כדי להכפיש את שמו של ברוך מרזל, מספר 4 ברשימה של מפלגת יחד לכנסת.

לאחר שלא הצליחו לפסול את מרזל מלהתמודד בבחירות כשבג"ץ פסק כי רשאי להתמודד, הגישה המדינה כתב אישום כנגד ברוך מרזל ובו הוא מואשם כי לפני שנתיים תקף את ערבי, פעיל ארגון השמאל הקיצוני בצלם בשם עיסא עמרו בביתו שעל יד שכונת תל רומיידה בחברון.

בתגובה להגשת כתב האישום אמר ברוך מרזל: "מוזר ששבוע לפני הבחירותהמשטרה מגישה כתב אישום על אירוע שהתרחש לפני מספר שנים ושולפת מהמגירהתיק ישן של מתלונן עבריין שנזרק אפילו מבצלם. האינטרס ברור, הם מפחדיםומנסים לפגוע בריצה שלי בכל דרך".

"המשטרה והפרקליטות לא משלימים עם החלטתבית המשפט העליון לאפשר לי לרוץ. מדהים עוד יותר שבמשך שנים הם מגליםאוזלת יד בכל הקשור לזועבי אך איתי ידם קלה על ההדק. על אפם וחמתם בשבועהבא אהיה בעזרת השם חבר כנסת ואלחם בפוליטיזציה שיש בפרקליטות ובמשטרה" אמר מרזל.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד