בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צו הרחקה מנהלי לפעיל הר הבית

  • ב' שבט תשע"ז - 18:58 29/01/2017
גודל: א א א

המשטרה הביאה לפעיל הר הבית מוכר, יאיר קהתי, צו מנהלי המורה על הרחקתי משטח הר הבית למשך חצי שנה.

קהתי, מראשי תנועת "חוזרים להר", זומן היום (ראשון) לשימוע במשטרה, בה הובא לידיעתו כי הוחלט להרחיקו מהר בבית למשך חצי שנה.

ההרחקה ניתנה בהוראת הממ"ז, אשר טען כי קהתי מסוכן לציבור, ועל כן יש להרחיקו מהר בבית, וזאת לאחר שקהתי התחייב בפני מפקד המרחב לשמור על החוק בהר הבית, אך לא היה מוכן להתחייב להישמע לכל הוראת שוטר בהר.

קהתי טוען כי "המשטרה, שלא הצליחה למגר את דרישת הפולחן היהודי בהר הבית, החליטה לפעול בצווים דיקטטוריים כדי להתנכל אישית לפעילים.אין שום מסוכנות שאעלה להר הבית, להיפך, המסוכנות נובעת מהערבים בהר שזוכים ליחס מיוחד ועדין של המשטרה, ומאידך היהודים שפועלים לפי חוק מורחקים מההר ללא החלטה של בית משפט".

מתנועת חוזרים להר נמסר כי "אין ספק כי המשטרה פועלת מתוך מטרה ברורה של מיגור תופעת היהודי הגאולי, היהודי שדורש את זכויותיו באופן מלא. הזכות הבסיסית של יהודי זה בניין בית המקדש וזכות זו צריכה להיות ברורה לכולם, ובקרוב אף נזכה לממש חובתנו על הר הבית"

"לצערנו נראה שהממשלה צריכה ללמוד מנשיא ארה''ב שהדרך למיגור הטרור היא לא הכלת האויב, אלא גירושו מהארץ, ואין מקום יותר טוב להתחיל את תהליך גירוש האויב מהר הבית"

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד