בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צעדת תמיכה נערכה באשקלון לשחרורו של אברה מנגיסטו

לאחר 3 שנים בשבי חמאס, נערכה אמש צעדה בעיר מגוריו אשקלון

  • י"ז ניסן תשע"ז - 21:44 13/04/2017
גודל: א א א

לפני כ-3 שנים, צעד אברה מנגיסטו, כבן 30 מהעיר אשקלון, שככל הנראה לוקה בנפשו לעבר רצועת עזה, ועל פי ההערכות אברה מוחזק בידי חמאס. אמש (ד') נערכה צעדה להפגנת תמיכה באברה בעיר אשקלון בהשתתפות בני משפחתו, חברי כנסת ועשרות מתושבי העיר.

שנה לאחר חצייתו לרצועת עזה, פורסמה בישראל דבר חטיפתו בידי חמאס, ומאז לא התקבל ממנו אות חיים. לדברי קרובי המשפחה, מטרת הצעדה אמש היא "להפגין סולידריות עם המשפחה, ולהזכיר לממשלה את מחויבותה להחזיר את אברה במהרה לחיק משפחתו".

אמו של אברה, אגרנש מנגיסטו אמרה בצעדה "עברנו חג שלישי בלי אברה וזה קשה מנשוא. אני מקווה שכל בית ישראל יגיעו לתמוך בנו". עוד אמרה אמו, "אין לי עוד כוחות להתמודד עם חוסר הוודאות, איבדתי תקווה. אני לא ישנה בלילה. הבן שלי חולה ואני לא יודעת אם הוא מטופל. במעט הכוחות שלי אני צועדת היום באשקלון, ומקווה שכל בית ישראל יתמכו בנו. הייתי מצפה שנתחיל לשמוע שקורה משהו".

בעצרת השתתפו גם השר איוב קרא וח"כ עומר בר-לב (המחנה הציוני). השר איוב קרא אמר לאמו של אברה כי הוא מתכוון לרתום את נשיא אתיופיה למאמצי השחרור של בנה. ח"כ בר-לב אמר בעצרת כי "שוררת כאן סולידריות עוצמתית ובלתי מתפשרת. סולידריות עבור זעקתה של אם אחת, אגרנש, שכבר 948 יום לא ראתה את בנה, ועבור משפחת מנגיסטו שעבורה זה ליל סדר שלישי ללא בן משפחתה האהוב".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד