בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קינג: "פנו לרבנים שיפעלו לביטול התכנית"

חבר מועצת ירושלים קורא לרבני הציונות הדתית שתמכו בניר ברקת לראשות עיריית ירושלים, להתערב ולמנוע את הקמת אלפי יחידות הדיור לערבים בבירה. "הרבנים תמכו בברקת ויש להם השפעה על מה שמתרחש", אומר קינג

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • י"ג אלול תשע"ד - 14:00 08/09/2014
גודל: א א א
"יש עוד דרכים לפעול לעצירת התכנית". אריה קינג
"יש עוד דרכים לפעול לעצירת התכנית". אריה קינג

חבר מועצת ירושלים אריה קינג, מתייחס בראיון לקול היהודילסערה סביב אישורה שלתכניתלבניית השכונה הערבית החדשה 'ערב א-סוואחרה' ועתירה שהגיש נגד ראש העיר שהובילה לצעדים שננקטו נגדו.

ראשית מבהיר קינג כי בניגוד לחלק מהפרסומים, הוא לא פוטר בידי ראש העיר. "בפועל מה שנעשה זה שלילת הסמכויות שלי, אך נשארתי בקואליציה", הוא מסביר. "אני הודעתי לראש העיר שאם לא יוחזרו סמכויותי בקואליציה, הרי שאראה את ההסכם הקואליציוני כמבוטל".

ג'בל מוכאבר – אסוואחרה

קינג קורא לרבני הציונות הדתית שתמכו בברקת לפעול לעצירת התכנית. לדבריו, ביום חמישי הקרוב יביא ראש העיר את הסוגיה לאישור מועצת העיר, ובמידה שזו תאשר את התכנית, הרי שלדברי קינג מדובר באישור כמעט מוגמר של התכנית.

קינג מוסיף כי גם לציבור ישנה יכולת להשפיע על פני הדברים, ומבקש כי תלמידי הרבנים יפנו אליהם ויבקשו את התערבותם לעצירת המהלך ההרסני. "תלמידי עטרת ירושלים יכולים לפנות לרב אבינר, תלמידי מרכז הרב ישאלו את הרב איתן אייזמן והרב יעקב שפירא, ותלמידי הרב אליהו את הרב שמואל והרבנית צביה. הרבנים הללו תמכו בברקת ויש להם השפעה על מה שמתרחש. אני אומר את זה בלב כואב, כי דווקא הציבור שלנו שהצביע למפלגת ירושלים מאוחדת, קשור לרבנים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד