בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קרב מגע וגאווה יהודית

אימונים ושיחות פעילים - מחנה קיץ חמישי של להב"ה הסתיים בהצלחה. בידיעות אחרונות החליטו לנצל את האירוע ולתקוף שוב את להב"ה ונוער הגבעות

  • כ"ו אב תשע"ו - 11:18 30/08/2016
גודל: א א א
מתוך המחנה (ארגון להבה)
מתוך המחנה (ארגון להבה)

בארגון להב"ה סיימו מחנה קיץ חמישי לנוער אותו הם עורכים מדי קיץ והוא כולל אימוני כושר, שיחות על חשיבות הפעילות בארגון שפועל למניעת התבוללות בארץ הקודש, והדרכה מפי עורך הדין איתמר בן גביר ונעם פדרמן.

המחנות מתקיימים ביהודה ושומרון. מטרתם, להקנות לנוער גאווה יהודית ואימני קרב מגע, כך על פי המארגנים.במחנות ניתנו שיעורים והרצאות בנושאי המלחמה בהתבוללות ובמיסיון על ידי ברוך מרזל ומנכ"ל ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין. החניכים למדו על דרכי שכנוע ושפת גוף ובמקביל הועברו סדנאות משפטיות בנושא הזכויות של חופש הביטוי על ידי עורך דין איתמר בן גביר ונועם פדרמן.

>לחץ כאן ותישאר מעודכן בכל הכותרות החשובות!<

אלישע בן קימון, כתב ידיעות אחרונות, ראה לנכון לייצר כתבה בעקבות המחנה כאילו מדובר בימי אימונים של החמא"ס. במילים הראשונות של הכותרת נכנסו, איך לא, המילים "נוער הגבעות". הכותרת הראשית: "קייטנת ההסתה".בן קימון מציג את המחנה במילים אלו: "איך להיאבק בכוחות הביטחון, מה השיטות הכי טובות להפחיד פלסטינים, וכיצד מבלבלים חוקרי שב"כ. זה מה שמלמדים את בני הנוער והצעירים במחנה הקיץ של ארגון להב"ה".

בתגובה לכתבה בידיעות אחרונות, מסר גופשטיין: "די לתקשורת העוינת. עיתון ידיעות אחרונות ב"חשיפה" על המחנה של להבה. באים לשקר ולהסית כנגד מחנה שנועד לאהבת ישראל והגנה על בנות ישראל".

"הם כותבים בכותרת איך להיאבק בכוחות הביטחון? אין גבול לחוצפה. כל מה שדיברנו זה על שמירה על החיילים ועל הבנות. אנחנו שומרים על כוחות הביטחון על אלאור וחבריו שאתם שם בתקשורת נלחמים נגדם. שקרנים נמאסתם!".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד