בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"רעידת אדמה בטחונית"

המערכת הפוליטית נערכת לפרסום דו"ח המבקר על מבצע 'צוק איתן'

  • כ"ו טבת תשע"ז - 11:42 24/01/2017
גודל: א א א
נפתלי בנט (קובי ריכטר TPS)
נפתלי בנט (קובי ריכטר TPS)

התגוששות במערכת הפוליטית לקראת פרסום דו"ח מבקר המדינה על התנהלות המדינה סביב מבצע 'צוק איתן'.

שר החינוך נפתלי בנט (הבית היהודי) אמר היום ש"הדו"ח הוא רעידת אדמה ביטחונית" כשהוא רומז לכשלים שצפויים להופיע בדו"ח על התנהלות ראש הממשלה נתניהו בכל הקשור להערכות מערכת הביטחון למיגור המנהרות ההתקפיות של חמאס.

"קונספציית הקיבעון הביטחוני קרסה", הוסיף בנט בנאומו הבוקר (ג') בכנס הבינלאומי של מכון INSS. "אנחנו צריכים לעבור לתפיסת ביטחון חדשה: לא עוד קיבעון ודשדוש, אלא ניצחון ברור ומוחלט, שאינו מצריך הסברים ותירוצים. לא עוד מלחמה של 50 יום שנגמרת בתיקו".

אחריו עלה לדבר שר הביטחון לשעבר משה יעלון. יעלון שיגר עקיצות לעבר בנט: "אני רואה היום בבוקר פוליטיקאים המדליפים מהדו"ח כדי לקושש עוד לייקים בטוויטר ובפייסבוק מי שעושה זאת לא ראוי למנהיגות".

פרשנים פוליטים מעריכים שפרסום הדו"ח צפוי להמיט מכה קשה על נתניהו שנמצא גם כך בימים קשים מבחינה פוליטית על רקע החקירה התמנהלת נגדו בפרשות שונות.

חה"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) הגיב הבוקר לדברים ואמר: "דיוני הקבינט הנחשפים מאששים את תחושתי בפוליטיקה מזה ארבע שנים: פוליטיקאים הפכו את המוסדות החשובים ביותר במדינה לזירת פעילות פוליטית ברמה הנמוכה ביותר. שרים נכנסים לקבינט בידיעה שהכל פרוץ ויודלף ולכן חלקם מתנהגים שם כאילו מדובר בתדרוך כתבים".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד