בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"שהידים שנהרגו בלהט המאבק נגד הכיבוש"

ח"כ באסל גטאס מסביר מדוע ביקר אצל משפחות מחבלים. "ביום שנימנע לבקר ולפגוש משפחות שהידים, נצטרך לפנות את מקומנו, להשאיר את המפתחות, וללכת הביתה.‎"

  • ב' אדר תשע"ו - 19:50 11/02/2016
גודל: א א א
בסאל גטאס בראיון לטלויזיה ה'פלסטינית'. (צילום מסך יוטיוב)
בסאל גטאס בראיון לטלויזיה ה'פלסטינית'. (צילום מסך יוטיוב)

במכון 'מבט לתשקשורת פלסטינית', מפרסמים היום (חמישי) דברים שאמר חבר הכנסת הערבי באסל גטאס (הרשימה המשותפת), בעקבות ההחלטה להשעות אותו מהכנסת יחד עם חבריו למפלגת בל"ד.

כזכור, ביום שני האחרון החליטה ועדת האתיקה של הכנסת על השעייתם של חברי הכנסת באסל גטאס וחנין זועבי לארבעה חדשים ואת חברםג'אמל זחאלקה לחודשיים. ההחלטה התקבלה לאחר שהאחרונים ביקרו אצל משפחות מחבלים שנהרגו ואף השתתפו בטקס לזכר הרוצחים.

בראיון שנתן חבר הכנסת גטאס לטלויזיה הערבית הוא מסביר את עמדתו בעניין. לדבריו, "ביום שאנו נימנע לבקר ולפגוש משפחות שהידים, נצטרך לפנות את מקומנו, להשאיר את המפתחות, וללכת הביתה.‎"

גטאס הסביר שדובר ב"משפחות שהידים, שאיבדו את בניהם היקרים בלהט המאבק נגד הכיבוש העושק, הם לא הלכו להרוג או ניסו להרוג על רקע פלילי או עברייני", כך לדברי גטאס.

במכון מבט לתקשורת פלסטינית מציינים, כי "בכך אימץ גטאס את עמדת הרש"פ, הקובעת שפיגועים ומעשי רצח של ישראלים על ידי פלסטינים מהווים מאבק לגיטימי".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד