בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוב: נחשפה תחקירנית שהתחזתה לתורמת

בלעדי: האזינו לתחקירנית, העובדת בערוץ 2, שניסתה להטמין פח לארגון 'לביא'

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ד אדר תשע"ז - 12:15 22/03/2017
גודל: א א א

לאחרונה יצרה אישה אלמונית קשר עם ארגון 'לביא' והציגה את עצמה כ'מתעניינת' בתרומה לארגון, תוך שהיא מנסה לברר פרטים ראשוניים על התנהלות הארגון. חשדם של הפעילים בארגון לביא התעורר ובדיקה שהם ערכו העלתה כי לא מדובר באישה החפצה בטובת הארגון...

בירור שערכו הפעילים העלה, כי מדובר בתחקירנית העובדת בין היתר עבור חדשות ערוץ 2. התמיהה שנותרה אצלם היא רק מי ולמה מעוניין לברר פרטים פנימיים על הארגון.

חשיפה: מבוכה ל'אולפן שישי' - תחקירן התחזה ונחשף

ארגון 'לביא' פועל למען זכויות האזרח מינהל תקין ועידוד ההתיישבות בישראל, באמצעות כלים מחקריים תקשורתיים מנהליים ומשפטיים. "אנו פועלים כדי לאתר התנהלות הפוגעת בסדרי המנהל התקין, ובדגש על מקרים בעלי משמעות ציבורית רחבה כדוגמת הטיה פוליטית של מערכות השלטון בישראל", נכתב באתר הארגון. "אנו מבצעים מחקר עובדתי להבנת התופעה והיקפה, בוחנים את הליקויים המשפטיים הנוגעים להתנהלות זאת, ופועלים בכלים תקשורתיים מנהליים ומשפטיים, על מנת שליקויים אלו יתוקנו".

רק לאחרונה פרסם הארגון דו"ח מקיף על ההשלכות השונות של 'תיירות המרפא' על מערכת הבריאות במדינת ישראל, כמו גם חשיפת דבר השתתפותן של שתי שופטות העליון בכנס של חברת 'יש דין' בטרם הכריעו בגורלו של היישוב 'עמונה', והגשת תלונה לנציב קבילות השופטים בנושא.

בין היתר, עסק הארגון בחודשים האחרונים בחשיפת המקורות הכספיים של עמותת 'מפקדים למען ביטחון ישראל' המשמשים למסעות הפרסום של העמותה, שכללו אזהרה מפני רוב ערבי במדינת ישראל, בחשיפת תכניות הלימודים שמעביר מכון הרטמן לקציני צה"ל ובהם הדגש על 'הכרח מוסרי' ועל לחימה על פי ערכי 'חביב אדם שנברא בצלם', גם במחיר של פגיעה פיזית בקציני ובחיילי צה"ל.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד