בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שני פעילי הר הבית הורחקו בצו מנהלי

פעיל מהתנועה למען המקדש הורחק בצו מנהלי מירושלים לתקופת החגים. "ההרחקות הנם תוצאה ברורה של ניצחון 'חוזרים להר' בבתי המשפט"

  • יח"צ
  • ג' תשרי תשע"ז - 16:34 05/10/2016
גודל: א א א
רפאל מוריס. הורחק מנהלית מירושלים. ארכיון ()
רפאל מוריס. הורחק מנהלית מירושלים. ארכיון ()

לאחר שבשבוע שעבר קיבל רפאל מוריס המשמש כיו"ר תנועת חוזרים להר צו הרחקה מנהלי מירושלים לתקופת החגים, יאיר קהתי המשמש כרכז הפעילים בתנועת חוזרים להר עוכב על ידי כוחות משטרה בנתב"ג, מיד עם חזרתו לארץ לפני זמן קצר ולאחר דקות הצטרף לכוחות המשטרה גם איש שב"כ שמסר לקהתי צו הרחקה מנהלי, המרחיק אותו מירושלים עד לאחר סוכות.

יש לציין כי השניים הורחקו מירושלים בצו מנהלי גם במהלך חג הפסח מחשש לניסיונות של תנועת חוזרים להר ושל פעילי הר הבית להקריב קרבן פסח. מוריס אף נעצר ערב חג הפסח לאחר שהפר את צו ההרחקה ובילה את ליל הסדר במגרש הרוסים.

בעקבות נתינת צווי ההגבלה תנועת "חוזרים להר" מסרה לסוכנות הידיעות TPS: "ההרחקות כנגד ראשי התנועה מחזק את הפעילים ומוכיחה יותר מכל את חשיבות התנועה ואת פועלה למען עם ישראל, אנו מבטיחים למנף את הפעילות כנגד כל הרחקה שתוצא נגדנו".

מטה ארגוני המקדש גינה בפני סוכנות הידיעות TPS את ההרחקות ומסר כי "ההרחקות הינם תוצאה ברורה של ניצחון תנועת חוזרים להר באולמי בית המשפט פעם אחר פעם, רק לפני שבוע הוכרע בבית משפט המחוזי כי אין עילה לעצור את פעילי התנועה בעת קיום סיבובי שערים, דבר שמהווה מכה קשה למשטרה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד