בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"שר הביטחון והרמטכ"ל זרקו אותי לכלבים"

אלאור אזריה ניצב היום על דוכן העדים לראשונה ולאחר שהציג את גרסתו לירי על המחבל עבר להטיח דברים חריפים בראשי הדרג המדיני והצבאי

  • י"ח תמוז תשע"ו - 16:27 24/07/2016
גודל: א א א
בוגי יעלון (הלל מאיר TPS) (הלל מאיר TPS)
בוגי יעלון (הלל מאיר TPS) (הלל מאיר TPS)

"אין לי אף גיבוי מהמפקדים, מהרמטכ"ל או מהשרים. אני מרגיש שזרקו אותי לכלבים" - את הדברים הנוקבים הללו השמיע היום (א') אלאור אזריה על דוכן העדים בבית הדין הצבאי ביפו.

"אני לא יודע מדוע נהגו כך", אמר אלאור כלפי ראשי הדרג המדיני והצבאי, "אולי זה בגלל התקשורת וערוצי הטלוויזיה. סיפרתי לקב"ן על התחושה שהמפקדים נטשו אותי. זה מרגיש כאילו נותרת לבד בשדה הקרב, המפקדים שלך נהרגו לך בזמן לחימה, ונשארת לבד".

הבוקר, החל אלאור להעיד במסגרת משפטו המתנהל בחודשים האחרונים לאחר שהואשם בעבירת הריגה של המחבל שדקר את חבירו בפיגוע בחברון בפורים.

לפני שהטיח דברים קשים בראשי המערכת, פרט אלאור את גרסתו להחלטה לירות במחבל 11 דקות לאחר שהמחבל נורה בפעם הראשונה. לדברי אלאור, הוא צעק "זהירות" לפני הירי ואמר למפקדו ולסובבים אותו שהוא חש סכנה שמא יש מטען על המחבל.

ביחס לעדויות של מפקדיו בשלב הצגת עדי התביעה במשפט, אמר אלאור כי הם אינם דוברי אמת וכי החשש ממטען ומסכנות נוספות כתוצאה מכך שהמחבל בחיים אכן הורגשו בשטח ובשל כך הוא ירה במחבל. בשבועות האחרונים העידו במשפטו סא"ל דוד שפירא - המג"ד של אלאור, המח"ט יריב בן עזרא וכן מפקד הפלוגה רס"ן תום נעמן.

בנוסף, אלאור טען היום בעדותו שהמ"פ תום נעמן סטר לו על הלחי במהלך התחקור הראשוני בשטח.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד