בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תגובה לטרור? רכב ערבי הוצת

בעוד הטרור הערבי פוגע בעוד ועוד יהודים, נראה כי ישנם יהודים הפוגעים בערבים בתגובה. הלילה הוצתו רכב פרטי ומשאית בכפר פרעתה שבשומרון. אתמול דיווחו ערבים כי בהר חברון נכרתו כמאה עצי זית

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ו' כסלו תשע"ד - 18:12 09/11/2013
גודל: א א א
הרכב שהוצת בפרעתה (זכרייה סאדה)
הרכב שהוצת בפרעתה (זכרייה סאדה)

על רקע הטרור הערבי המתגבר וגובה בתקופה האחרונה את חייהם של לא מעט יהודים, הוצתו הלילה שני כלי רכב של ערבים בכפר פרעתה בשומרון. בהר חברון טוענים ערבים כי יהודים כרתו קרוב למאה עצי זית באיזור העיירה יאטה.

ערביי הכפר פרעתא דיווחו, כי יהודים הגיעו במהלך הלילה לכפר והציתו במקום רכב פרטי ומשאית. על קיר סמוך לרכבים רוסס סמל מגן דוד. יש לציין כי ערבים מפרעתה התנכלו לא אחת לתושבי הישוב חוות גלעד הסמוך ואף הציתו בית של משפחה בישוב. במקביל דיווחו אתמול ערבים כי באחד הכפרים הקטנים בהר חברון התגלו קרוב למאה עצי זית שנכרתו, לטענתם בידי יהודים.

רכב שהוצת בפרעתה (זכרייה סאדה)

מידי שבוע, נרשמים עשרות רבות של אירועים בהם ערבים מיידים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר יהודים וגורמים לנזק רב ופצועים. בשבוע שעבר, רצח ערבי כבן 16 את החייל עדן אטיאס הי"ד מנצרת עלית. שבוע קודם לכן, ערבי פתח בירי זיקוקים לעבר יהודים בצומת תפוח. שבוע לפני כן, ירו ערבים לעבר נהג יהודי סמוך לכפר נעלין בבנימין.

בתקופה האחרונה, רצחו ערבים ארבעה יהודים. את החיילעדן אטיאסהי"ד בעפולה, החייל תומר חזן הי"ד בבית אמין (קלקיליה), החיילגבריאל קוביהי"ד בחברון ואתשריה עופרהי"ד בברוש שבבקעה.

בצה"ל ממשיכים במדיניות "ההכלה" ומטפלים בטרור הערבים באופן ממוקד ומזערי. בשבוע שעבר, יום לאחר שנרצח החייל אטיאס הי"ד, הוצתבית ערבי בכפר סינג'לבבנימין. בבית נפצעו חמישה ערבים. שבוע קודם לכן הציתו יהודים שני כלי רכב בכפר בני נעים בהר חברון.

מגן דוד בפרעתה (זכרייה סאדה)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד