בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מסתמן: קנס ומאסר על תנאי לזועבי

לאחר שתקפה מילולית שוטרים ערבים גובש הסכם טיעון לפיו יוטל על זועבי קנס של 3,000 שקלים ו3 שנים מאסר על תנאי. זועבי לשוטרים: 'משתפים פעולה נגד עמכם'

  • טוביה אריאל
  • כ"ט כסלו תשע"ו - 10:52 11/12/2015
גודל: א א א
בית המשפט בנצרת. (איה וזאב זמיר www.pikiwiki.org.il. מתוך אתר פיקיוויקי)
בית המשפט בנצרת. (איה וזאב זמיר www.pikiwiki.org.il. מתוך אתר פיקיוויקי)

בעסקת טיעון שגובשה השבוע בין חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה הערבית המשותפת) לבין הפרקליטות, נקבע כי חברת הכנסת תשלם קנס של שלושת אלפים שקל בגין העלבת עובד ציבור. בנוסף, תחתום זועבי על התחייבות למאסר על תנאי של שלוש שנים, באם תעבור שוב על אותה עבירה. עסקת הטיעון אושרה אתמול על ידי בית המשפט בנצרת.

הסדר הטיעון נחתם לאחר שלפני כשלוש שנים, תקפה זועבי באופן מילולי שוטרים ערבים בבית המשפט. זועבי אמרה לשוטרים שבאו להעיד כנגד מתפרע ערבי, כי "מי שמשתף פעולה כנגד בני עמו ראוי לנקות בו את הרצפה". עוד אמרה זועבי לשוטרים הערבים כי "צריך לירוק להם בפרצוף ו"שיפחדו מהשבאב".

על פי הסדר הטיעון תודה זועבי בעבירה של 'העלבת עובד ציבור', אך סעיף 'הסתה לאלימות' יוסר מכתב האישום. מלבד הקנס והמאסר על תנאי עליהם תתחייב זועבי, תתחייב חברת הכנסת לכתוב מכתב התנצלות לשוטרים הערבים.

יש לציין, כי בעבר בעקבות דבריה של זועבי על כך שחוטפי ורוצחי שלושת הנערים בגוש עציון אינם טרוריסטים, היא הורחקה מהכנסת למשך חצי שנה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד