בע"ה ד' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חברי עיריית חיפה נגד שוברים שתיקה

בעקבות אירוע צפוי של הארגון במתנ"ס בעיר, פנו שלושה מחברי המועצה לראש העיר. "סבורים שאין מקום לאפשר פעילות שכזו במתקן עירוני בכלל"

  • י"ד תמוז תשע"ו - 13:54 20/07/2016
גודל: א א א
חיפה (zvi roger) (zvi roger)
חיפה (zvi roger) (zvi roger)

שלושה מחברי מועצת העיר חיפה פנו במכתב ליונה יהב ראש עיריית חיפה בעקבות קיומו של אירוע אותו מארגנים אנשי 'שוברים שתיקה' במתנ"ס בעיר.

"לפני כמה ימים נודע לנו כי במתנ"ס העירוני "טבריה 15" צפוי להתקיים ביום ראשון הקרוב, אירוע של ארגון "שוברים שתיקה"" כתבו חברי המועצה יוסי שלום ועו"דאורי גרינברגר וסגן ראש העיר שי אבוחצירה.

"כידוע, מדובר בארגון קיצוני הגורם הן לפיצול בקרב החברה הישראלית והן לפגיעה אנושה בתדמיתה של מדינת ישראל בחו"ל" כתבו. "אנו סבורים כי אין מקום לאפשר לשום ארגון קיצוני, מכל סוג שהוא, לערוך פעילות במתקן עירוני, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במתנ"ס, מקום אשר אמור לשמש לפעילויות קהילתית ובלתי מפלגת".

"חשוב לנו להבהיר כי אנו בטוחים שמתן ההסכמה לקיום הפעילות נעשה בתום לב, וללא כל אינטרס מלבד טובתו של המתנ"ס, אך אנו סבורים שאין מקום לאפשר פעילות שכזו במתקן עירוני בכלל, ובמתנ"ס עירוני בפרט.פעמים רבות שמענו אותך מתרעם, ובצדק, על הפגנות בשטח העיר חיפה, אשר מאושרות על ידי משטרת ישראל, כאשר מצד אחד ברור שחיפה אינה רלוונטית כלל לנושא בו עוסקת ההפגנה, ומצד שני ידיך היו כבולות ברגע שניתן האישור לאותם הפגנות ממשטרת ישראל. כעת כאשר הפעילות קבועה במתנ"ס הנמצא בשליטתה של העירייה, אנו קוראים לך להורות להנהלת המתנ"ס על ביטול האירוע.

"במקביל, נפעל בהקדם לקיום ישיבת דירקטוריון המתנ"ס, בה ייקבעו קריטריונים ברורים הנוגעים לאישור בקשות לקיום אירועים במתנ"ס, על מנת להימנע מסיטואציות דומות בעתיד.אשר על כן, נבקשך להורות באופן מידי להנהלת המתנ"ס לבטל את האירוע" סיימו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 11 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד