בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לוחם יואשם: תקף ערבי בשל התבוללות

שוטר מג"ב נאשם כי הכה ערבי ורוקן את רכבו בעקבות "נישואי" חברו שהיה איתו ליהודייה. ארגון ''יש דין'' עזר למתלונן הערבי

  • כ"ה אב תשע"ו - 10:59 29/08/2016
גודל: א א א
התבוללות. אילוסטרציה (יד לאחים) צילום: הקול היהודי
התבוללות. אילוסטרציה (יד לאחים) צילום: הקול היהודי

פרקליטות המדינה הודיעה כי בכוונתה להגיש כתב אישום כנגד שוטר מג"ב שעל פי הטענה תקף ערבי במחסום חיזמא, זאת לאחר ששוטר המג"ב הבחין כי לחברו שנסע עמו ברכב יש חברה יהודייה, כך פורסם ב'הארץ'.

הערבי, שהגיש את התלונה בעזרת ארגון השמאל 'יש דין' סיפר כי הגיע למחסום יחד עם חברו שנשוי ליהודייה, ומסר לשוטר מג"ב במחסום את תעודת הזהות שלו.לטענת הערבי, ברגע שהבחין השוטר בשמה של האשה השתנה יחסו אליהם. הוא סיפר כי "הוא קרע את הספח והתחיל לקלל ולשאול 'מאיפה הבאת את זה?'. אני לא דיברתי אתו, פחדתי".

עוד טען, כי השוטר ביקש ממנו לרוקן את מכוניתו והשליך על הרצפה ספר קוראן ומושב בטיחות לילדים. לאחר מכן הכניס אותו השוטר לחדר במתקן המחסום ו"נתן לי מכות עם הנשק שלו וירק עלי. זה גזענות, זה רק מגזענות".

רוצה להישאר מעודכן? הכותרות החשובות מידי שבוע אצלך במייל!הירשם עכשיו!

"עם סיום החקירה ולאחר שבחנו את חומר הראיות, החלטנו להעמיד את החשוד לדין פלילי, בגין עבירה של תקיפה סתם ואיומים", נכתב בהודעת מח"ש.

ממשטרת ישראל נמסר כי "ההתנהגות כפי שמתוארת בדברים אלו אינה עומדת בקנה אחד עם ההתנהגות המצופה משוטרים במשטרת ישראל. דברים אלו עומדים בניגוד מוחלט לנהלי המשטרה ולרמה המוסרית והערכית שעל פיה מתנהגים הרוב המוחלט של השוטרים בכל רחבי הארץ".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד