בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עשרות השתתפו בחנוכת ביהכ"נ בגאולת ציון

כשבעים איש השתתפו אתמול (ג') בחנוכת בית כנסת בגבעת גאולת ציון. "ניישב את הארץ על אפם ועל חמתם של צוררי הארץ, ארץ ישראל נקנית בייסורים ולא ננטוש אף שעל ממנה"

  • יח"צ
  • א' שבט תשע"ה - 08:35 21/01/2015
גודל: א א א
עשרות בחנוכת בית הכנסת בגאולת ציון
עשרות בחנוכת בית הכנסת בגאולת ציון

בית הכנסת 'מיישבי הארץ' בגבעת גאולת ציון שבגוש שילה, נחנך אתמול (שלישי) באירוע בו השתתפו עשרות רבות של תושבי הישובים מסביב. הרב ישראל אריאל, ראש מכון המקדש, נשא דברים על חשיבותה של ארץ ישראל ומצוות ישוב הארץ, במיוחד בזמנים שכל "מנהיגי ישראל" פועלים ללא לאות לחורבן ארץ ישראל, וגירוש יהודים מבתיהם ומסירת שטחים לאויב הערבי, כדבריו.

תושבי הגבעה מציינים, כי האירוע הינו אבן דרך לישוב גאול ציון, אשר סובל מהתנכלות חוזרת ונשנית מצד המשטרה, צה"ל ומערכת הבטחון כולה.

בית הכנסת שנחנך בגאול ציון, אמש

בגבעה, הקיימת כשלוש שנים, ישנם שתי משפחות, בית כנסת ובית בשלבי בניה מתקדמים לצורך אכלוס משפחה נוספת, אשר מתכוונת להתיישב במקום. עוד מציינים תושבי המקום, כי גאולת ציון הינו הישוב היחיד שהוקם במרחבי יהודה ושומרון בשנים האחרונות, והינו אבן דרך חשובה בפריצת הדרך להקמת ישובים רבים בכל מרחבי יהודה ושומרון ומקווה להתחיל מהפכה בכל נושא ההתיישבות והקמת ישובים חדשים, בין אם המדינה תתמוך ותעזור ובין אם לאו.

"ארץ ישראל נקנית בייסורים!", כך זעק באירוע הרב ישראל אריאל. "אל לנו להפקיר את אדמת קודשינו לזרים, גם אם כרוכים בכך יסורים רבים של מעצרים, פינויים והתנכלויות של המשטרה והשב"כ", דברי הרב אריאל.

הכתבה בשיתוף יח"צ

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד