בע"ה ל' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מנסה לקבל קרדיט במקום שמגיע לו עונש"

אריה קינג, חבר מועצת העיר ירושלים, תוקף בחריפות את ראש העיר ברקת שלטענתו ניסה להצטייר כ"ימני" באמצעות המכתב ששיגר ליועמ"ש מנדלבליט. "אוי ואבוי אם המכתב שלו התקבל בצורה חיובית"

  • אורי קירשנבום
  • ו' חשון תשע"ז - 14:43 07/11/2016
גודל: א א א
אריה קינג (יהודה פרל)
אריה קינג (יהודה פרל)

התלהבתם מהמכתב ששיגר ראש העיר ירושלים ניר ברקת ליועמ"ש מנדלבליט נגד הרס היישוב עמונה? אריה קינג, חבר מועצת העיר ירושלים, דווקא לא ממש התלהב.

"מה שאכפת לו זה כותרת שהוא כביכול ימני, זה מה שאכפת לו בסופו של דבר, לא שום דבר אחר", אומר קינג בשיחה עם הקול היהודי.

"בפועל הוא עושה הפוך על הפוך, כלומר הוא מנסה לקחת לעצמו קרדיט במקום שמגיע לו דווקא עונש. הוא תיאר מצב שיש ערבים שבונים על קרקרעות של יהודים במזרח ירושלים אבל בעצם אם תלך לפייסבוק שלי לפני חודש וחצי כמעט חשפתי איך זה קורה שערבים בונים בהיתר על קרקעות של יהודים. איך זה קורה? ברקת הקים וועדה שעוקפת את הטאבו, והוועדה הזו שהיא וועדה עירונית שיש בה שישה ערבים ושני יהודים מנפיקה היתרי בנייה לערבים על פי מה שהם מציגים לוועדה".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

ברקת. דואג לעמונה או מחפש כותרות?!

לטענת קינג, ברקת שוגה בכך שמציג משוואה שכביכול הרס עמונה קשור בהרס בנייה ערבית בלתי חוקית. "הוא בא ואומר שמה שקורה בעמונה ישפיע על מה שקורה בירושלים אבל זה קשקוש כי בעמונה אין ערבי שבא והציג בעלות, פה יש בעלות שהוכחה על ידי יהודים והוא רוצה על גבי עמונה להכשיר את השרץ שהוא ברא, השרץ של אותה וועדה שמאשרת לערבים לבנות בקרקעות של יהודים".

"לכן אמרתי: את עמונה צריך להסדיר בלי קשר, ובירושלים צריך להרוס לערבים בלי קשר לעמונה. בעצם המשוואה שהוא יצר היא משוואה מאוד בעייתית, כי מה הוא אומר, ופה מוכח שהוא שמאלן, שאם בעמונה לא יהרסו אז גם לערבים בירושלים לא יהרסו בעוד שהערבים בירושלים בנו על קרקע שרשומה בטאבו על שם יהודים ובעמונה אין אף אחד שהוכיח בעלות. לכן אני אומר - אוי ואבוי לנו אם המכתב של ברקת התקבל בצורה חיובית כל כך כי זה אומר בעצם שהוא רוצה למנוע את הבנייה היהודית במזרח ירושלים".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד