בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לפנות בוקר: הוצת ביתו של עד להצתה בדומא

האירוע הלילה מחזק את טענת עורכי הדין של עמירם בן אוליאל באשר לאישומים נגדו

  • י' אדר ב תשע"ו - 08:05 20/03/2016
גודל: א א א
הכתובות באירוע ההצתה בקיץ
הכתובות באירוע ההצתה בקיץ

סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר (א') הוצת בכפר דומא בית של ערבי הסמוך לשני הבתים של משפחת דוואבשה שנשרפו באירוע ההצתה בקיץ, אז נהרגו שלושת בני המשפחה.

הבית שנשרף הוא ביתו של עד ראייה לאירוע ההצתה שארע בקיץ.

נזכיר, כי עדויות של ערביי הכפר על מה שארע באותו הלילה סותרות כולן לחלוטין את עובדות כתב האישום שהוגש נגד עמירם בן אוליאל בגין שלושה מעשי רצח.

באתר וואלה, צוטט לאחר האירוע בן משפחה של ההרוגים: "הבחנו בארבעה מתנחלים שנמלטו מהמקום. תושבי הכפר ניסו לרדוף אחריהם אך הם נמלטו לכיוון מעלה אפרים".

גם מוחמד דרוואיש, שכן של משפחת דוואבשה, סיפר מאוחר יותר ל'וואלה' כי הוא רץ לזירה לאחר שבנו סיפר לו כי יש שריפה בבית משפחת דוואבשה. לדבריו הם ראו שני רעולי פנים - אחד שעומד בסמוך לתינוק שעלה באש והשני עמד בסמוך לאם ריהאם כשנשרפה. ציטוט דומה הובא גם על ידי עמירה הס בעיתון 'הארץ'. הנ"ל חזר על הדברים בראיון לחדשות ערוץ 1 לאחר הגשת כתב האישום.

עו"ד איתמר בן גביר אמר הבוקר כי "הצתת הבית בדומא רק מחזקת ומבססת הטענה אותה טענו מתחילת הפרשה כי עמירם בן אוליאל לא עומד מאחורי הצתת הבית בדומא. אנשי הכפר מסוכסכים בינם לבין עצמם וזו לא הפעם הראשונה שיש באותו כפר חיסול חשבונות אישי. הטענה שהמדובר בבית של עד וייתכן וזה נועד להרתיעו יותר ממגוחכת שהרי עדי הראייה דווקא מסייעים לטענה שבן אוליאל לא ביצע המעשה והם מוסרים גרסה על מכונית שהייתה במקום כאשר טענת השב"כ היום כי בן אוליאל ביצע המעשה לבד וברגל".

ממשטרת מחוז ש"י נמסר לאחר האירוע לפנות בוקר כי נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע וכל כיווני החקירה נבדקים. לבקשת המשטרה, הוציא בית המשפט צו האוסר על פרסום כל פרט מפרטי חקירת האירוע לפנות בוקר.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד