בע"ה י"ז תשרי תשפ"ה
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אושרה חופשת לידה לגברים

ועדת השרים אישרה הצעת חוק למתן חופשת לידה של שמונה ימים לגברים. בנוסף, היום אושרו סופית, חוק המישוש וחוק למניעת עיכול תשמישי תפילה

  • כ"ג שבט תשע"ו - 16:07 02/02/2016
גודל: א א א
(דוברות הכנסת)
(דוברות הכנסת)

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה אתמול (ראשון) את הצעת הכנסת של חברת הכנסת תמר זנדברג (מרץ) למתן חופש לידה לגברים. על פי החוק אותו יזם לראשונה חבר הכנסת אורי אריאל (הבית היהודי), יובטחו לכל אב שמונה ימי חופשה לאחר הלידה מבלי לגרוע בימי החופשה של האם.

שמונת ימי החופשה שניתנים לאבות, מורכבים משלושה ימי חופשה בתשלום ועוד חמישה ימי מחלה. בעבר ניתן היה לחלוק את חופשתה של האם, אולם החופשה שאושרה אתמול חופשת האב לא תבא על חשבון חופשתה של האם.

"תודה לכל השותפים והתומכים", כתבה זנדברגבדף הפייסבוק שלה, "לשר אורי אריאל שיזם את החוק לראשונה, לח״כ דוד ביטן, לשר זאב אלקין, לח״כ אלי אללוף, לחברי הכנסת מכל סיעות הבית שחתמו על החוק ותומכים בו, לשרים ולצוותי משרדי הכלכלה, האוצר ושוויון חברתי. יחד נתקדם להשלמת חקיקה לטובת כל המשפחות הצעירות שבדרך".

| אושר חוק המישוש וחק למניעת עיקול תשמישי תפילה

בנוסף היום אושר כבכנסת באופן סופי חוק המישוש, המתיר לשוטר לערוך חיפוש על גפו של חשוד במקרה של חשד סביר. כמו כן אושר חוק למניעת עיקול חפצים המשמשים לתפילה בבית כנסת מסגד או כנסייה, על מנת שלא לפגוע ברגשות התפללים.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 1 מהשבוע האחרון