בע"ה כ"ד אלול תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ההרצאה בוטלה: "מפחדים לשמוע דעותיי"

בנצי גופשטיין הוזמן להרצאה באוניברסיטת בן גוריון וברגע האחרון קיבל ביטול "מדרגים גבוהים". "אני מדבר על מדינה יהודית ומלחמה בהתבוללות"

  • חיים כהנא
  • כ"ג חשון תשע"ו - 17:21 05/11/2015
גודל: א א א
בנצי גופשטיין (יהודה פרל)
בנצי גופשטיין (יהודה פרל)

באוניברסיטת בן גוריון בטלו את הרצאתו של בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה, ברגע האחרון. הרכזת שתקשרה עם גופשטיין אמרה לו שלא היא קיבלה את ההחלטה שהגיע מדרגים גבוהים יותר.

"הזמינו אותי לפני חודש-חודשיים להרצאה באוניברסיטת בן גוריון" סיפר גופשטיין בשיחה עם הקול היהודי. "אמרתי שאני מסכים, אני מעביר 2-3 הרצאות בשבוע בהרבה מקומות. אמרו לי שיש גם ערבים, יהודים, חילונים, דתיים – הם קוראים לזה ארבעת השבטים. אמרתי שאני מוכן, אני יאמר את הדעות שלי. בתחילת השבוע נתנו לי תזכורת, ואז, לקראת מועד ההרצאה אמרו לי שהם קבלו הוראה מגבוה שאני לא יכול להגיע".

"זה קצת אבסורד", אומר גופשטין. "יש שם פרופסורים שמטיפים נגד צה"ל ונותנים הרצאות, הם חלק מהסגל, וכשאני מדבר על מדינה יהודית ומלחמה בהתבוללות הם מפחדים לשמוע את הדעות שלי. כנראה הם מפחדים שאנשים יצטרפו ללהב"ה. יש לנו סטודנטים בלהב"ה ברוך ה'".

גופשטיין מספר, כי רק לפני זמן קצר בוטלה הרצאה שתוכננה לו בכפר עציון. "הייתי אמור להרצות לנוער כפר עציון אחרי שהרציתי לנוער בקיבוצים דתיים אבל הם ראו לנכון שלא לתת לי לדבר", סיפר גופשטיין.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון