בע"ה כ"ד אלול תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אב החייל המחסל במכתב חריף ליעלון

"מיהרת לשפוט אותו והרשעת אותו בנאום שפגע בכל בני המשפחה"

  • ב' ניסן תשע"ו - 22:06 10/04/2016
גודל: א א א
החייל במעצר. ארכיון (הלל מאיר, TPS)
החייל במעצר. ארכיון (הלל מאיר, TPS)
הסיקור המלא - חיסול המחבל בחברון

במכתב חריף ששלח היום (ראשון) אביו של החייל שחיסל מחבל בחברון ונחקר בידי מצ"ח בגין הריגה, לשר הבטחון משה יעלון, כתב האב "אני פונה אליך ומבקש: אפשר לבני הליך הוגן וחף מכל השפע. אנא אדוני שר הביטחון - חדל".

האב, אשר התמונות שהופצו כנגד השר יעלון קוממו אותו, אמר כי "צר לי על הכרזות שהופצו נגדך, זה דבר חמור ביותר ואני ובני משפחתו מזועזעים מכל גילוי הסתה", הוסיף ואמר כי "לצערנו הרב מיהרת לשפוט אותו עוד ביום הפיגוע בחברון, שעות אחדות לאחר שהתרחש. בחלוף כמה ימים אף החרפת את הטון והרשעת אותו בנאום בכנסת שפגע בכל בני המשפחה – ובפרט בילד שלנו. אתה ודאי לא יודע, אבל אחרי הנאום שלך אשתי פשוט התמוטטה בבית".

"מילא הבן שלי לא קיבל גיבוי, מילא הופקר בימים הראשונים עד כדי כך שהתביעה הצבאית העזה לחשוד בו ברצח!", כתב האב בכאב, "איך יתכן שיש עוד מקום להאשימו בהריגה? לדעתנו, ואני כותב את זה בצער ובחרדה, הכל תוצאה של התבטאויות מוקדמות וחסרות בסיס שאין להן מקום כשמתנהל הליך שאמור להיות חף מכל השפעה''.

האב מתח בקירות על הלחץ הפוליטי והציבורי שהפעיל יעלון, מה שלדבריו גרם לשינוי דעת השופטים בבית הדין הצבאי. ''לפחות לזה ראוי לוחם מצטיין בצה"ל שמבחינתו הגן על חיי חבריו ועל חייו שלו במציאות אלימה של פיגועים והתרעות".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון