בע"ה כ"ד אלול תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אלאור אזריה יצא לחופשה לביתו

לאחר דיונים רבים, יוצא היום (שישי) אלאור אזריה לחופשה בת יומיים. הפרקליטות הצבאית הגבילה את התנאים לשהייה בביתו בלבד למעט יציאה לבית הכנסת ועליה לקבר סבו

  • ב' תמוז תשע"ו - 11:42 08/07/2016
גודל: א א א
אלאור אזריה (הלל מאיר TPS) צילום: הלל מאיר TPS
אלאור אזריה (הלל מאיר TPS) צילום: הלל מאיר TPS

סכין במצ"ח - הסיקור המלא בקול היהודי

החייל שחיסל את המחבל מחברון, אלאור אזריה, משתחרר היום (שישי) לחושה בת יומיים בביתו, זאת לאחר דיונים מתוחים בעניין החופשה.

אלאור צפוי להשתחרר לביתו שברמלה לשבת כשתנאי שחרורו מוגבלים לשהייה בביתו במחיצת משפחתו למעט עליה לקבר סבו וליציאה לבית הכנסת בשבת.

ביום רביעי התקיים דיון נוסף בהוכחות בבית הדין הצבאי ביפו. במהלכו, עלה על דוכן העדים חייל בחטיבת כפיר, אשר נכח בזירת הפיגוע בו נפצע חייל צה"ל ולאחריו חוסל מחבל בידי הלוחם אלאור אזריה.

"אחרי האירוע דיברו איתנו כי פחדנו שהמדינה לא נותנת גב לחיילים וניסו להוריד מאיתנו את הלחץ", סיפר החייל במהלך משפטו של הלוחם אזריה המואשם בהריגת מחבל. "הרגשנו שלא נותנים גב לאלאור שצריך לעבור את כל ההליך הזה. המפקדים אמרו שהאירוע לא בסדרף מי ששמע את הדברים היו החיילים".

עורך דינו של אזריה, עו"ד אייל בסרגליק, הפנה שאלה ללוחם שהעיד "איך אתה מרגיש שהמפקדים שאתה כפוף אליהם מכוונים אותך איך הם רואים את האירוע? זה השפיע עליך?". העד השיב: "לא יודע, אם כל הזמן אומרים לך שתה קולה, שתה קולה, אתה בסוף תשתה קולה", אמר העד בהתייחסות לכך שקצינים בצה"ל אמרו אחרי האירוע שוב ושוב כי המעשה אשר ביצע אזריה הינו חמור לטעמם.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון