בע"ה כ"ד אלול תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המונים מתגייסים למען אלאור אזריה

פרויקט headstart נפתח לאחרונה למימון ההגנה המשפטית לחייל. בין המתנות לתומכים: סיור באולפני ערוץ 20

  • ד' תמוז תשע"ו - 20:59 10/07/2016
גודל: א א א
תומכים באזריה (ענבל ראובני TPS)
תומכים באזריה (ענבל ראובני TPS)

סכין במצ"ח - הסיקור המלא בקול היהודי

חבר הכנסת לשעבר שרון גל, פתח בפרויקטheadstart לגיוס המונים לעזרתו של החייל אלאור אזריה במימון הסיוע המשפטי במשפט במתנהל כנגדו בחודשים האחרונים.

"בימים האחרונים אושרה הקמת עמותה שיזמתילהגנה על חיילי צה"ל, שמטרתה סיוע משפטי ותקשורתי ללוחמיםשיקלעו לסיטואציה דומה בעת שירותם הצבאי.אנחנו שולחים את ילדינו לצבא, אבל בעת מצוקה בשל פעילות מבצעית מורכבת- לא קיים שום מנגנון שמסייע להם להתמודד עם הקשיים" כתב גל בהסבר על הפרויקט.

"כעת הגענו לרגע האמת, אחרי שלב ההקמה- וההתגייסות שלכם קריטית כדי שהעמותה תוכל להתחיל בפעילות האמיתית הראשונהשלה ולסייע במאבק של משפחת אזריה".

"למרבה הצער התביעה הצבאית החשידה את אלאור ברצח של מחבל!בחלוף זמן מה שינתה אתהסעיף להריגה -תוך הגשת כתב אישום.הגנה משפטית ראויה היאזכות בסיסית לכל אדם, לא כל שכן לוחם שהתייצב מול מפגעונקלע לסיטואציה קשה כזו בזמן שירות סדיר. עכשיו זה תלוי בכם, בהתגייסות שלכם, כי רק ביחד, תוך ערבות הדדית, נצליח במשימה".

הסכום שהציבו יוזמי הפרויקט עומד על סך 400,000 שקלים. על אף שנפתח ממש לאחרונה גויסו כבר כ-40 אלף שקלים. בין המתנות לתומכי הפרויקט: "מכתב ממשפחת אזריה, סיור באולפני ערוץ 20 וחוג בית בנושא תקשורת.

בסרטון שמופיע באתר הגיוס אומרת אימו של אלאור:"אני פונה אליכם אמהות יקרות, מאמא לאמא, אנא עזרו לי להוציא את הילד שלי ולהביא אותו הביתה. אנחנו שלחנו את הילד לשרת את המדינה והמדינה נטשה אותו".

"איך עוזבים חייל שהלך לתת עצמו למדינה? כבר שלושה חודשים הילד לא איתי. זה ילד של בית, הוא ילד של אמא ואבא, הוא בן הזקונים שלי שלא נמצא איתי בגלל שעשה את מה שהוטל עליו. אני אוהבת אותו".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון